آگاه باشيد، تنها با ياد خدا دلها آرامش می ‏يابد! (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانلود بازی FIFA

این روز ها دیگر کمتر گیمری پیدا میشود که بازی FIFA را تجربه نکرده باشد. فوتبال که از قدیم ورزش محبوب مردم جهان بود باعث شد شرکت های بزرگ بازیسازی را وادار کند تا این ورزش پرطرفدار را وارد صنعت بازیسازی کنند. مردم هم از این ایده استقبال کردند و روز به روز به طرفداران بازی ویدیویی فوتبال اضافه تر شد. امروز هم که دیگر گیمر ها را به رسمیت می شناسیند باعث شده طرفدارانش جدی تر از همیشه پیگیر گیم های فوتبال باشند و هر موقع صحبت از گیم های فوتبالی می شود اسم بازی های دو شرکت KONAMI و EA در صدر این صحبت ها قرار می گیرد. امسال که شرکت KONAMI در این رقابت نا امیدانه عمل کرد باید ببینیم آیا FIFA می تواند PES را از لیست بازی های گیمر ها حذف کند یا نه. با ما همراه باشید تا توضیحات مربوط به دانلود بازی فیفا ۲۲ را برایتان بازگو کنیم.

FIFA-22-Game

هر سال که شرکت EA نسخه جدید FIFA را منتشر می کند نظرات مثبت و منفی زیادی از سمت منتقدان و گیمر ها دریافت می کند. چون به نوعی بازی است که میتواند بیشتر اوقات چه گروهی با دوستان و آشنا ها و چه تنهایی سرگرم کند و همیشه بخشی از زندگی یک گیمر فوتبالی است. به همین خاطر طرفداران و منتقدان با وسواس بیشتر جزئیات بازی را بررسی می کنند و قطعا هر سال انتظار دارند گیم پلی و گرافیک بهتری از سال قبل ارائه شود. ایرادی که معمولا به بازی های FIFA گرفته می شود همین تغییرات و پیشرفت های کم است و در سال های اخیر به این عملکرد شرکت EA اعتراض داشتند. به همین دلیل EA امسال تصمیم گرفت تا FIFA 22 را با تغییرات و رفع ایراد ها بیشتری منتشر کند.

مهم ترین تغییراتی که در FIFA 22 اعمال شده مربوط به بخش گیم پلی است. تغییرات مثبتی که شرکت EA سعی داشت در آن بازی را روان تر و نزدیک تر به واقعیت ارائه دهد. بدون شک بدلیل استفاده از روش های نوین روز دنیا این بازی جدید ورزشی کامپیوتر اولین تغییری که حین بازی متوجه آن خواهید شد کم تر شدن سرعت بازی است تا بازی بیشتر استراتژی محور شود. البته این کاهش سرعت طوری نیست که خسته کننده شود. تغییر دیگری که تجربه بازی کردن را خیلی بهتر می کند تعادل بین دفاع و حمله تیم ها است که از صرفا هجومی یا دفاعی بودن تیم ها جلوگیری شود. همچنین تکنولوژی جدید ” hypermotion ” که شرکت EA مانور زیادی روی تبلیغ آن داد به بازی اضافه شده است که حرکات بازیکن های حرفه ای را در واقعیت آنالیز کرده و با هوش مصنوعی، انیمیشن و حرکات بازیکنان را داخل بازی خیلی بهتر و روان تر کرده که باعث شده گیم پلی بازی هم بهتر پیاده شود.

FIFA-22

بخش Career Mode هم که از بخش های قدیمی FIFA است در سال اخیر کم تر به آن توجه شده بود و پیشرفت زیادی نداشت باعث شده بود طرفداران این بخش معترض شوند ولی EA امسال به این بخش بیشتر توجه کرده و تغییرات زیادی در آن اعمال کرده تا این بخش قدیمی را زنده نگه دارد و رضایت طرفدارانش را جلب کند. همچنین بخش های VOLTA و بخش پرطرفدار Ultimate team با تغییرات زیادی همراه شده که از نظر مخاطبین بعضی از آن ها مثبت و بعضی منفی است. گذشتن زمان نشان خواهد داد که این تغییرات بیشتر به سمت مثبت تمایل دارد یا منفی.

علاوه بر گیم پلی گرافیک بازی هم تغییرات مثبت داشته. در FIFA 22 شاهد گرافیک زنده تر و زیبا تر خواهید بود که همراه با سیستم انیمیشن و حرکتی جدید بازی یک تصویر جذاب نمایش داده می شود. صدا گذاری این نسخه هم به بهترین شکل انجام شده که باعث می شود جو استادیوم بهتر احساس شود حتی می توانید شعار های اختصاصی تیم بزرگ را از تماشاگران بشنوید.

 

طراحی و توسعه توسط بهترین بک لینک