كسي كه هرگز تحت فشار نزيسته باشد، آزادي را لمس نمي كند.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

صرفه جویی ۱۰۰ دلاری در کارت های حافظه Select MicroSd EVO سامسونگ در سایت آمازون

کارت های حافظه میکرو اس دی می توانند دستگاه های موبایل ( بجزء اپل ) را به واحد های ذخیره ساز دیجیتالی حجیم تبدیل نمایند . خواه شما ترجیح می دهید تا محتوی اتان را خلق کنید یا حمل نمایید ، سرعت ، دوام و فضای در دسترس محض در مولفه شکل میکرو اس دی به طور قابل ملاحظه ای باعث تقویت پتانسیل اشان می گردند . قیمت کارت MicroSDXC 512 گیگا بیتی EVO شرکت سامسونگ در سایت آمازون نصف می گردد و قیمت این وسیله ذخیره ساز باعث می شود تا مشتریان بیشتری جذب گردند .

ما بهترین تخفیف ها را در سایت امازون برای کارت های حافظه EVO Select MicroSD سامسونگ مشاهده کرده ایم . نظر به این که قیمت های حافظه به طور لحظه ای کاهش می یابند ، تولید کنندهاز عهده یک مایلستون جدید برمی آید و کارت هایی که ۳۲ تا ۶۴ گیگا بیت محتوی محض را نگه می دارند اغلب تخفیف ندارند . برای مثال ، کارت ۳۲ گیگا بیتی با سرعت ۹۵ مگا بیت بر ثانیه EVO Select سامسونگ به قیمت هشت دلار فروخته می شود .

کارت ها در معاملات زیر هر یک دارای یک اداپتور فول سایز هستند از اینرو شما می توانید از انها در دوربین ها ، لپ تاپ ها و دسکتاپ ها استفاده کنید . از اینموضوع مطمئن شوید که دستگاه یا دستگاه های شما قبل از سفارش با کارت های Evo Select Micro SD سازگار هستند .

قیمت های کارت هایمدل های ۱۲۸ ، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابیتی Evo Select در سایت آمازون کاهش می یابند از اینرو اگر قصد دارید تا چندین ساعت فیلم ۴k یا ده ها هزار آهنگ را حمل کنید یا ایجاد نمایید ، این سه معامله می تواند حدود ۱۰۰ دلار صرفه جویی برای شما به همراه داشته باشد .

کارت حافظه میکرو اس دی Evo Select 512 گیگا بیتی با سرعت ۱۰۰ مگا بیت بر ثانیه : تخفیف ۱۰۰ دلار

بهترین مورد از بین این سه معامله می تواند کارت حافظه میکرو اس دیEvo Select 512 گیگا بیتی با سرعت ۱۰۰ مگا بیت برثانیه باشد . سایت آمازون قیمت این حافظه بسیار سریع راتا ۵۰ درصد تخفیف داد .

عکس های وضوح بالا ، بازی ، موسیقی و بخش عمده ضبط فیلم ۴k UHD به این نوع اندازه و سرعت کارت نیاز دارند . این کارت که در برابر آب ، شوک ، حرارت ، اشعه ایکس و آهن ربا مقاوم است احتمالا در تهدیدات محیطی نیز دوام خواهد آورد . این کارت مطابق با اعلان شرکت سامسونگ قادر به نگهداری ۲۴ ساعت فیلم ۴k UHD ، ۷۲ ساعت فیلم فول اچ دی ، ۱۵۰۳۰۰ عکس یا ۷۷۳۰۰ اهنگ می باشد .

معمولا این کارت حافظه میکرو اس دی Evo Select 512 گیگا بیتی با سرعت ۱۰۰ مگا بیت برثانیه با قیمت ۲۰۰ دلار دقیقا در این فروش معادل ۱۰۰ دلار فروخته می شود . اگر شما دارای سیستم سازگار هستید و خواهان سرعت ، ایمنی و ذخیره سازی فایل ها هستید ، فرصت خوبی ایجاد می شود تا از این قیمت عالی سود ببرید .

کارت حافظه میکرو اس دی Evo Select 256 گیگا بیتی با سرعت ۱۰۰ مگا بیت برثانیه دارای هزینه نصف مدل ۵۱۲ گیگا بیتی است . کارت ۲۵۶ گیگا بیتی دارای براورد های سرعت یکسان و یک سری مشخصه های محافظتی ۵۱۲ گیگابیتی است ولی این گونه فرض نکنید که حرکت هوشمندانه این است تا یا دو کارت ۲۵۶ گیگا بیتی بجای کارت ۵۱۲ گیگا بیتی به دلیل صرفه جویی در هزینه بخرید . اگر شما بدنبال استفاده از کارت ثانویه به عنوان بک آپ یا وسیله ثانویه هستید سپس دو کارت ۲۵۶ گیگا بیتی معقول است . خرید دو کارت ۲۵۶ گیگا بیتی بجای یک کارت ۵۱۲ گیگا بیتی می توانست هزینه کم را در زمانی ایجاد کند که برای مثال شما ترجیحا دارای حلقه فیلم هستید .

کارت حافظه میکرو اس دی Evo Select 256 گیگا بیتی با سرعت ۱۰۰ مگا بیت برثانیه که معمولا ۵۰ دلار است در این معامله به قیمت ۴۳ دلار فروخته می شود . اگر ۲۵۶ گیگا بیت برای شما ظرفیت ایده آل محسوب می شود ، با این قیمت جذاب میتواند شانس خرید ان را داشته باشید . کارت حافظه میکرو اس دی Evo Select 128 گگیا بیتیدر زمینه سرعت ، محافظت و قابلیت اطمینان همانند دو کارت حافظه بزرگ تر عمل می کند . شما میتوانید به راحتی اس اس دی سامسونگ و کارت حافظه سامسونگ را از گروه ام آی تی شاپ خرید نمائید .

طراحی و توسعه توسط بهترین بک لینک