دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

صرافی کوکوین

مقدمه

اگر تا به حال در بازار ارزهای دیجیتال خرید و فروش کرده باشید، احتمالاً می دانید که باید از صرافی های دیجیتال استفاده کنید. در حال حاضر صرافی های دیجیتال مختلفی اعم از ایرانی و خارجی مشغول به کار هستند اما اینکه کدام یک از آن ها معتبر و مناسب ترید و یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال است برای برخی از کاربران ممکن است به عنوان یک سؤال باشد؟!

برای اینکه بتوانید یک صرافی مناسب انتخاب کنید، باید به چند نکته دقت کنید. ما در سایت زوم ارز، به صورت کامل شما را راهنمایی کرده ایم که چگونه مناسب ترین صرافی را انتخاب کنید. حال در این مقاله نیز قصد داریم تا کمی درباره صرافی کوکوین صحبت کنیم تا شما کاربران عزیز سایت زوم ارز، بیشتر با این صرافی آشنا شوید. در صورتی که این صرافی، از نکات بهترین صرافی پیروی می کند، می توانید از آن برای ترید استفاده نمایید. برای آشنایی با صرافی کوکوین در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی اجمالی با صرافی کوکوین

قبل از هر چیزی نیاز است اشاره کنیم که در این مقاله ما تنها قصد اشاره کوچکی به صرافی کوکوین خواهیم داشت. در صورتی که علاقه مند به یادگیری کامل کار با این صرافی هستید، می توانید با مراجعه به سایت زوم ارز و مطالعه مقاله آموزش صرافی کوکوین به صورت کامل و جامع با این صرافی آشنا شوید.

صرافی کوکوین جزء یکی از صرافی های معروف می باشد که احتمالاً نام آن را شنیده اید. پس از اینکه صرافی بایننس کاربران ایرانی را تحریم کرد، بسیاری از کاربران به سمت استفاده از این صرافی هدایت شدند. صرافی کوکوین یک صرافی کاملاً خارجی می باشد که شما می توانید از برای معاملات خود استفاده نمایید.

کوکوین اکسچنج در سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز کرد اما توسعه دهندگان این پلتفرم از سال ها قبل یعنی تقریباً از زمان پیدایش بیت کوین در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داشتند. طبق اطلاعات سایت رسمی این صرافی، در حال حاضر مجموعه کوکوین بیش از ۳۰۰ کارمند از سراسر جهان دارد. بیشترین پیشرفتی که این صرافی داشت مربوط به سال ۲۰۲۰ بود چراکه KuCoin Futures راه اندازی شد.

در این صرافی امکان معامله در بازار فیوچرز و اسپات وجود دارد و شما می توانید به راحتی و بدون هیچ محدودیتی در این صرافی معاملات خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که برای استفاده از صرافی کوکوین شما نیاز به استفاده از نرم افزار تغییر ای پی دارید. در صورتی که از نرم افزار تغییر ای پی ثابت استفاده نکنید، بازهم امکان استفاده از این صرافی برای شما وجود دارد اما ممکن است در آینده برای شما مشکلاتی ایجاد شود.

برای برخی از کاربران مبتدی در این قسمت ممکن است این سؤال پیش بیاید که منظور از نرم افزار تغییر ای پی چیست؟ منظور از این‌گونه نرم افزار ها استفاده از VPN و VPS می باشد. در صورتی درصدد پرداخت کمترین هزینه برای خرید اشتراک هستید، می توانید از VPN استفاده نمایید.

صرافی کوکوین، همانند صرافی بایننس و… یک توکن اختصاصی با نام «KCS» یا «ارز کوکوین شیرز» دارد. در صورتی که شما از این توکن در معاملات خود استفاده نمایید، در کارمزد معامله ها به شما تخفیف داده می شود. در صورتی که قصد دارید تا با این توکن بیشتر آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که سری به مقاله اختصاصی آن در سایت زوم ارز بزنید.

بررسی امنیت صرافی کوکوین

امنیت مهم ترین فاکتور برای انتخاب یک صرافی است. خوشبختانه امنیت صرافی کوکوین قابل قبول و پایدار است و اخیراً گزارشی مبنی بر هک شدن و یا از دست رفتن دارایی تریدر های این صرافی منتشر نشده است.

شما می توانید پس از ورود به صرافی، احراز هویت چند عاملی خود را فعال کنید. با فعال سازی این ویژگی امنیت شما برای ورود به حساب کاربری بیشتر می شود. در صورتی که از این ویژگی استفاده نکنید، در صورت حمله به این صرافی، حساب کاربری شما در معرض خطر قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که منظور از احراز هویت چند عاملی، احراز هویت کاربر نیست. شاید برخی این موضوع را اشتباه برداشت کنند. صرافی کوکوین نیازی به احراز هویت ندارد و شم می توانید بدون احراز هویت در آن فعالیت کنید.

جز احراز هویت چند عاملی شما می توانید با استفاده از نرم افزار Google Authenticator ورود خود را امن تر کنید. در صورتی که تا به حال برای نرم افزاری دیگری از گوگل انتیکتور استفاده کرده باشید، قطعاً طریقه کار با این برنامه را می دانید؛ اما اگر از طریقه کار این نرم افزار اطلاعی ندارید، می توانید با مراجعه به سایت زوم ارز اطلاعات کامل و جامعی درباره این نرم افزار به دست بیاورید.

در صورتی که قصد دارید تا اطلاعات بیشتری درباره امنیت این صرافی کسب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که سری به سایت زوم ارز بزنید و مقاله اختصاصی این صرافی که کمی پیش‌تر معرفی شده است را مطالعه کنید.

مزایا و معایب صرافی کوکوین

صرافی کوکوین نسبت به سایر صرافی های دیجیتال دارای مزایا و معایبی است که در این بخش از مقاله قصد داریم تا به آن ها اشاره کنیم. برخی از مزایا و معایب صرافی کوکوین عبارت اند از:

مزایا:

  • امنیت مناسب و پایدار
  • رابط کاربری آسان و کاربرپسند
  • پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف
  • کارمزد نسبتاً کم در صورت استفاده از کوین اختصاصی

معایب:

  • این صرافی از جفت ارزهای کمی در بازار فیوچرز پشتیبانی می کند

آموزش استیکینگ در صرافی کوکوین

یکی از قابلیت های این صرافی امکان استیکینگ ارزهای دیجیتال است. شما می توانید با استفاده از ولیدیتور و یا اعتبارسنج های مختلف مقداری از ارز دیجیتال پشتیبانی شده را در این پلتفرم استیکینگ کنید. اگر برای اولین با نام استیکینگ ارزهای دیجیتال را می شنوید، احتمالاً برایتان این سؤال پیش بیاید که استیکینگ به چه معناست؟

به صورت کلی باید گفت که استیکینگ عملکردی مشابه سپرده گذاری در بانک دارد. شما می توانید مقداری از دارایی خود را به حالت استیکینگ تبدیل کنید و در ازای مقدار ارز استیک شده سود دریافت نمایید. برای استیکینگ شما می توانید از پلتفرم های مختلف استفاده کنید که یکی از این پلتفرم ها صرافی کوکوین می باشد. در صورتی که قصد دارید تا درباره استیکینگ اطلاعات بیشتری کسب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که سری به مقاله اختصاصی استیکینگ Staking چیست؟ در سایت زوم ارز بزنید تا بتوانید در این باره اطلاعات کاملی به دست بیاورید.

بیشتر بدانید:

ما در سایت زوم ارز، یک سرویس جدید به نام آربیتراژ گیری در زوم ارز راه اندازی کرده ایم. شما می توانید با استفاده از این سرویس به راحتی کسب درآمد کنید. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که کسب درآمد از طریق آربیتراژ گیری چگونه است؟ در این نوع از درآمد زایی شما می توانید قیمت ارزهای دیجیتال را در صرافی های مختلف ایرانی مشاهده کنید. حال پس از آشنایی با قیمت ها رمز ارز مورد نظرتان را می توانید از یک صرافی با قیمت کمتر بخرید و به یک صرافی دیگر با قیمت بیشتر بفروشید. از این طریق می توانید سود با درصد های مختلف کسب کنید. برای انجام این کار کافیست سری به سایت زوم ارز بزنید.

همچنین یک کار جدید که سایت زوم ارز انجام داده است این است که تمام ایردراپ های ارز دیجیتال را می توانید از داخل سایت زوم ارز مشاهده نمایید.

منبع: www.zoomarz.com

 

طراحی و توسعه توسط بهترین بک لینک