هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارآفرین برتر

کارآفرین برتر، میثم شکری ساز را بیشتر بشناسید

در حوزه کارآفرینی آنچه اهمیت ویژه ای دارد توسعه صنعتی، رشد محلی، اشتغال زایی و در کل پیشرفت اقتصادی است. کشور های توسعه یافته و مدرن هم بر اهمیت کارآفرینی کاملا واقف هستند و به همین دلیل بودجه و سرمایه گذاری زیادی برای آن تعیین می کنند. در کشور ما ایران هم، در سال های اخیر افرادی که از مهارت ها و تخصص های ویژه ای برخوردار بودند، دست به اشتغال زایی زدند و تلاش کردند کمکی به رونق اقتصادی کشور و البته مهمتر از آن اشتغال زایی برای جوانان این مرز و بوم کنند. یکی از کارآفرینانی که این روز ها نام او را زیاد می شنویم، میثم شکری ساز است. ایشان که از دانشگاه آزاد اسلامی در گرایش آموزش، دکتری کارآفرینی دارد توانسته است در سال های اخیر خدمات ارزنده ای را به اقتصاد کشور ارائه کرده است و افتخار دارد صد ها جوان پر انرژی و متخصص را در زیر چتر حمایتی خود قرار دهد.
میثم شکری ساز به عنوان یک کارآفرین برتر، بذر توسعه اقتصادی را کاشته است و اکنون پس از سال ها تلاش و کسب و تجربه امروز میوه اشتغال را درو می کند و شاهد افزایش درآمد جوانانی می باشد که بحر امید در دانشگاه های مختلف تحصیل کرده اند و به دنبال دست یابی زندگی در رفاه و آرامش می باشند. متاسفانه رقبای تنگ نظر ایشان، سال هایی که به سختی سپری کرده است و شکست هایی که با آن ها مواجه شده است را نمی بینند و خیال می کنند، دکتر میثم شکری ساز یک شبه این جا رسیده است و حتما از راه های غیر قانونی و نا مشروع کسب درآمد کرده است.

دکتر میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز

میثم شکری ساز جاعل مدرک نیست!

یکی از ویژگی های برتر کارآفرینان این است که آن ها روش های پول درآوردن را می دانند، پس بدیهی است که کارآفرینان پول دار و ثروتمند باشند. هیچ کدام از ما از پول، رفاه و امکانات بیشتر بد مان نمی آید، اما متاسفانه بسیاری از ما همه این ها را یک شبه می خواهیم و طاقت نداریم برای به دست آوردن آن ها سختی و زحمت بکشیم. آنچه افرادی مانند میثم شکری ساز را از ما متمایز می کند، تلاش و پشتکار است. شما اگر درباره هر فرد موفق دیگری هم مطالعه و تحقیق کنید و یا پای صحبت های او بنشینید، قطعا خواهید شنید که در پس موفقیت های آن ها تلاش زیاد و البته زمین خوردن های زیادی هم بوده است. متاسفانه این خاصیت و ویژگی ذاتی ماست که از روی ظاهر و بدون در نظر گرفتن موقعیت طرف مقابل در مورد رفتار ها و زندگی افراد قضاوت می کنیم.

ماجرای جعل مدارک دکتر میثم شکری ساز نیز به همین شیوه نقل مجالس شده است. چند نفر معدود، با ارائه ادعاهای بی اساس سعی در تخریب اعتبار ایشان دارند. به اعتقاد دکتر میثم شکری ساز بروز روحیه مدرک گرایی در جامعه و سواستفاده برخی موسسات از این موضوع باعث شده است بیش از گذشته شاهد فروش و جعل مدارک دانشگاهی باشیم. به اعتقاد دکتر میثم شکری ساز زمانی که تحریم ها بر علیه ایران در سال های گذشته کمتر شده بود، روابط بین المللی هم بیشتر شد و به همین دلیل یک سری موسسات آموزش عالی سعی کردند با ارتباط در خارج از کشور اقدام به همکاری های اموزشی کنند. این موضوع البته امری عادی است و در همه جای دنیا متداول است.

دکتر میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز

اما در سال های گذشته شاهد تخلفات زیادی در حوزه آموزش بوده ایم که پرونده های حقوقی زیادی در دادستانی کل کشور نیز دارند و در همان زمان با تمام متخلفین برخورد شد و مدیران موسساتی که از این فرصت برای ارائه مدارک جعلی دانشگاهی استفاده کرده بودند نیز دستگیر و محاکمه شدند. حال موسسه ای به نام موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان به مدیریت دکتر میثم شکری ساز نیز که در حوزه آموزشی فعالیت حرفه ای و البته زیادی هم دارد، به دلیل انتشار خبر جعل مدارک توسط دیگر موسسات مشابه، بر سر زبان ها افتاد و افرادی نیز سعی داشتند به گونه ای نشان دهند که این موسسه نیز در امر جعل مدرک و کلاه برداری فعالیت می کند. به گفته دکتر میثم شکری ساز تنها دلیل این اتهامات داشتن ارتباط بین المللی این موسسه با کشور های خارجی می باشد و البته رقبا نیز چشم دیدن موفقیت های ایشان را ندارند. ایشان اظهار کردند که از لحاظ قانونی کاملااز این موضوع مبرا هستند و تمامی مدارک آن در خصوص رفع اتهام جعل مدرک نیز موجود می باشد.

رمز و راز موفقیت در کارآفرینی تنها تلاش و ایده پردازی و البته خلاقیت است که دکتر میثم شکری ساز تمامی این موارد را یک جا با هم دارد و راهی پر فراز و نشیب را در راستای ارتقا سطح زندگی جوانان و کارآفرینی طی کرده است. در اوضاع اقتصادی حال حاضر، کار بزرگ را کسی کرده است که بر خلاف جهت افرادی که منتظرند کسی دیگر دنیای شان را تغییر دهند، حرکت کند و در این مسیر به دیگران نیز کمک برساند.

طراحی و توسعه توسط بهترین بک لینک