کسی را که به تو شنا یاد داد، غرق مکن.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخچه پیدایش کتاب

می دانیم که کتاب ها یکی از با ارزش ترین منابع علمی هستند که انسان ها از دیرباز بر نوشتن آن علاقه زیادی نشان داده اند، در واقع باید گفت که با پنج هزار سال قدمت هنوز هم حرف های زیادی برای گفتن دارد، نخست بر روی گل و پس از آن پاپیروس فضایی بود که انسان ویراست متن را بر روی آن آغاز کرد. البته که کم کم نوشتن روی پوست حیوانات جایگزین شد و در نهایت به شکل های امروزی کم کم به سمت کدکس حرکت کردیم.

امروزه البته تکنولوژی پیشرفت کرده است و شما می توانید به صورت آنلاین دانلود رایگان کتابها را به عنوان یک قابلیت رایانه ها داشته باشید.

دریافت کتاب در واقع راهی است که به شما اجازه می دهد در هر لحظه و هر مکانی که هستید با در دست داشتن یک گجت هوشمند بخوانید و بیاموزید، حال می تواند رمان، کتب تاریخی، علمی و… باشد. مسئله این است که کتاب های صوتی پا را فرا تر گذاشته اند.

 

ویژگی های سایت کتاب خوب

یک وبسایت کتاب باید چند ویژگی اساسی و خوب داشته باشد، نخستین موضوع دسته بندی است، این که شما بتوانید در هر بخش موضوعی که می خواهید را جستجو کرده، در مورد کتاب ها نظر دهید، اگر بتوانید بخشی از آن را به عنوان نسخه دمو بخوانید که عالی می شود.

ضمن این که اگر فرصت نقد و بررسی تمامی کتاب ها را ندارید، باید یک بخش به عنوان پردانلود ترین ها و یا برای نسخه های فروشی، پرفروش ترین ها در نظر گرفته شود. به هر حال کتابچین یکی از مراجع بزرگ آنلاین خرید و دانلود کتب صوتی است که چنین امکانی را در خود جای داده است و ویژگی های بی نظیر دیگری نیز دارد.

شاید نقطه پیشرفت کتاب نویسی از اختراع ماشین چاپ بود.

طراحی و توسعه توسط بهترین بک لینک