دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی نامه ای از زندگی خصوصی و فوتبالی شجاع خلیل زاده

معرفی نامه ای از زندگی خصوصی و فوتبالی شجاع خلیل زاده

عکس شجاع خلیل زاده , بیوگرافی شجاع خلیل زاده , ازدواج و همسر شجاع خلیل زاده

یکی از مدافعان قدرتی و گل زن لیگ برتر فوتبال ایران شجاع خلیل زاده می باشد که اکنون در تیم پرسپولیس فعالیت می کند. این بازیکن با توجه به فیزیک مناسبی که دارد خیلی زود توانست نام خود را در فوتبال بر سر زبان ها بیندازد. در ادامه مطلب برای شما عکس های شخصی و اینستاگرامی به همراه بیوگرافی آقای خلیل زاده را قرار داده ایم که می توانید در بخش بیوگرافی ورزشکاران مشاهده کنید.

عکس های اینستاگرامی شجاع خلیل زاده , بیوگرافی شجاع خلیل زاده , a[hu ogdg chni

بیوگرافی شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زاده بازیکن فوتبال کشورمان متولد ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۸ در قائم شهر می باشد. وی در پست دفاع میانی و در باشگاه پرسپولیس بازی میکند. خلیل زاده از مدافعان قدرتی لیگ می باشد که با قد و قامت و قدرت بدنی مناسب توانایی بازی در هر تیم بزرگی را دارد.

شجاع خلیل زاده در دوران باشگاهی

او نیز مانند خیلی از بازیکنان مطرح دیگر کار خود را از تیم های شهرستانی و تیم شهرداری امیرکلا آغاز کرده است. شجاع خلیل زاده فوتبال حرفه ای خود را از کرمان و باشگاه های مس رفسنجان و مس کرمان شروع کرد که توانست برای هر کدام از این تیم ها یک گل نیز به ثمر برساند.

اوج درخشش شجاع خلیل زاده را می توان در باشگاه سپاهان دید او که سال ۲۰۱۳ به این باشگاه پیوست توانست بازی های درخشانی را این تیم به نمایش بذازد و ۷ گل نیز به ثمر رساند. وی سپس برای سپری کردن دوران سربازی به باشگاه تراکتور سازی ملحق شد و بعد از به تیم خود یعنی سپاهان پیوست و در نهایت راهی تیم پرسپولیس تهران شد.

شجاع خلیل زاده , بیوگرافی شجاع خلیل زاده , عکس شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زاده در کنار دوست صمیمی سروش رفیعی

شجاع خلیل زاده بازیکن پرسپولیس , زندگی نامه شجاع خلیل زاده

درگیری های شجاع خلیل زاده در زمین فوتبال

وی مثل خیلی از مدافعان میانی بسیار با قدرت و حتی خشونت بازی می کند که بارها نیز منجر به درگیری او با بازیکن های تیم حریف نیز شده است. این درگیری ها باعث محرومیت برای شجاع خلیل زاده نیز شده است که می توان به طور مثال محرومیت او در دربی پایتخت به خاطر حرکت جنجالی مقابل داور اشاره کرد که بعدا خودش این حرکت را تکذیب کرد.


همچنین ببینید : بیوگرافی عارف غلامی

طراحی و توسعه توسط بهترین بک لینک